vill inte ha söndag!

men hade iallfall en jätte rolig kväll igår med rasmus, viktor och sofie♥ dom kom hit sen hade vi roligt här hela kvällen, körde kurragömmma blandannat, haha sen åkte dom hem runt 2? då sov vi gott och sen vaknade vi runt 12, känndes lite tråkigt att sova bort hela dagen.. blir nog svårt att somna ikväll! haha.. gick ner och käka, sen åkte bästavän hem, och nu sitter jag och pratar skype med fredrik:) ska snart ta mig till farmor och käka mat, sen ska jag packa och åka till mamma ikväll, hihi :')
men bloggar sen, ska ju göra om designen som jag har loooovat också! pusspuss







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0