varje ord verkar handla om dig

hejhejhej.. tänkte bara säga förlåt för dålig uppdatering men jag hinner nästan inte, har jätte mycket i skolan som man måste ta tag i, inte det roligaste men om man vill ha bra betyg så måste man! fick tillbaka mitt engelska prov som jag skulle haft VG på men jag var en poäng ifrån, skapligt surt, men jag är nöjd med G+ så länge.. med tanke på att jag inte ens var godkänd i sjuan.. men efter skolan idag så åkte jag och elinskalk till gävle för att leta vinterjacka, jag hittade en som va snygg;) men självklart så när mamma skulle föra över pengar så hade jag spärr på hur mycket man kunde handla så jag kunde inte köpa den då.. så mamma svänger in på seafun i morgon och köper den istället, tack mammi! sen tog ja bussen hem, tog en gåtur från köpis, ganska skönt! kom hem och åt mat sen har jag renskrivit min debattartikell, nu ska jag plugga so&matte, inte det roligaste men de måste göras det med.. hade matteprov idag och det gick sjuuuuuukt bra! det går bra nu! aja hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0