tack så mycket!

ja igår var det fredag, var i skolan, sen åkte jag hem packade och duschade, sen skjutssade mamma mig till stan, mötte julia m familj och drog mot bollnäs, hade jätte rolig kväll med, alexander eklund, marcus snaar och oscar eliasson, haha bra rolig dom där killarna.. sen sov vi gott i crossbussen, sen på lördagen var de dags för tävling, jag tycker att det gick grymt bra för allihopa, va nån vurpa och så men inget som blev nå allvarligt hoppas jag! rasmus bästis kom dit också, och loffebästiis ocksårå! åsså min axel också.. haha kul att träffa dom, blir dock inte sååå ofta.. sen vart det max i bollnäs på vägen hem! kom hem duschade och tog de lugnt, sen kom kevin och hans kompis förbi och sa hej också, trevligt! nu ska jag sova lite, godnatt bilder kommer..
ja, då var crosssäsongen över för i år, och det känns sjukt tråkigt, kommer sakna alla så himla mycket.. har lärt känna så många nya, och det är när jag är med er som jag mår som bäst, ni är grymma, finns inte ord! man får tänka att det kommer en till säsong, men det är somsagt nån månad kvar! ni ska iallfall veta att jag älskar er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0