lördag hela veckan

yeye, när jag vaknade kände jag bara, NEJ SÖNDAG! men vafan? skitsamma det är ju lov nu? fan va skönt, så jag klev upp, klockan hade ställt om sig automatiskt, men kom på direkt att jag måste hem till pappa så tog 10.44 bussen hit, sitter här nu och räddar mina bilder, eftersom datan håller på krashar, lenas sida har redan gjort det så min måste räddas, har typ 543270724 bilder! och hittade inget usb så måste lägga över dom på skivor, haha kommer ta år&dar, men de är lugnt jag har tid ;) haha sen ska jag väl ta mig hemåt och sen ikväll blir det bio, kommer dö för den är så läskig!! huhu, ska fortsätta med bilderna, heiiidooo!
kommer DÖÖÖ om mina bilder försvinner, har hur mycket som helst!
sista bilden är en bjudbild på mig och liam, haha gammal också!

Kommentarer
Postat av: matilda

men emmaaaaaaaaaaaaa sluta ta booort haha :D

2010-10-31 @ 13:11:00
Postat av: emma

hahhaha jo jag har ju gjort de, verkligen :D

2010-10-31 @ 18:15:31
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0