ingen stoppar oss nuuuu!

jadu.. min morgon började inte speciellt bra.. sov över vilket jag aldrig brukar göra? men vaknade samma tid som bussen gick så de vart till att cykla till skolan -.- menmen, va det en lugn dag eller? haha hade no först, sen hade vi håltimme i 3 och en halv timme, så då åkte jag och elin till köpis och käkade donken sen kollade vi runt en massa, hittade ett par skor som jag ska köpa i morgon när pengarna kommer, inte äkta converse men ganska likt, åsså är de som foder i, varma och sköna! kommer bild. åsså köpte vi en varsinn klänning (lika) som vi ska ha på oss på lördag hos issa, kommer bli jätteroligt! sen cyklade vi till skolan och hade en halvtimmes musiklektion sen va de meningen att vi skulle ha elevensval men den vart också inställd, haha myckedt lekeion det blev idag.. sitter här med elin nu fast hon ska snart åka då ska jag städa rummet och plugga-.- skriver sen. hejdåå







där fick ni se lite!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0