fredagsmys

JAG ÄLSKAR FREDAGAR!

följde med in till stan på deras freestyle träning. rätt kul å titta på faktiskt! höhö sen åkte mamma och jag och hämtade min jacka, äntligen! hihu.. så åkte vi hem och åt fläskfile potatisgratäng och potatisklyftor, muuums!

nu har jag myst ner mig i sängen och tänkte titta på välkommen åter, kanske hur grymt som hellst? speciellt när man har en massa onyttigheter att äta, t.ex. chips? höhö det är ju fredag!

imorgon är det halloween och alla ska väl göra en massa roliga saker eller? jag ska iväg och käka med släkten på pappas sida, min faster har kommit från göteborg! jätte glad för det! älskade faster<3 sen ska jag bara vara hemma trorja, inget planerat :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0