fredags mys! wiiie There will always be a place For you

ja ni.. kan ju säga att i morse var det knappt så att jag kom ur sängen min! haha fyfan.. sån träningsverk så de är rolig åt det. haha va i skolan iaf, ganska trög dag men vem vill inte hem en fredag liksom?! så efter tog ja bussen till köpis, mötte viktor där så gick med han ett tag sen mötte jag mamma och handla lite med henne, sen åkte vi hem så skulle hon iväg på freestyle tävling med andre och william så då var jag så duktig så jag gjorde tacos till dom kom hem, och jag bara njuter av att man får sova ut i morgon, ska bli underbart skönt! sen ska jag jag till isabell i morgon kväll och käka mer tacos(a) haha ska fira henne. så skriver mer i morgon eller senare ikväääll för nu väntas tv:n och idol med en massa godis! huhu


blond bild på mig från sommaren 09


åsså en brunett bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0