FREDAG

fyfan vad skönt med fredag! känns så sjukt skönt.. men fan va fort veckorna går :o jaja va superjobbigt att kliva upp i morse, men sånt är livet! haha fick tillbaka so provet och jag kan säga att ja vill inte ens skriva hur dåligt de hade gått.. höll på att bryta ihop, men hade 2 timmars so då så var bara att ta fram soboken och börja träna, och nu kan jag hela skiten utan till, känns så sjukt skönt! så ska göra om de i veckan så fort som möjligt! blir en lugnt fredag kväll iallfall, med tacos och idolmys! hihu.. så nu ska jag ta en varm dusch med ansiktsmask sen ska jag bara ta det hur lugnt som helst, kom ingen ny bloggdesign igår hade inte tid men kommer nog i helgen ska ni se! pussen
SHIT DE SNÖAR :o jag vill ha sommar&sol&cross.. menmen nu blir det en kall vinter med skoter ist :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men Emma cross säsongen är inte slut än, vi ska till Årsunda på KM i morgon.Ska du med så är de bara att höra av sig..

2010-10-15 @ 21:01:11
Postat av: Fredrik

är det öppet km? :O det skulle jag vilja vara med på :(

2010-10-15 @ 23:12:06
Postat av: emma

MEN ÅÅÅÅÅÅÅ!!!! jag som har velat åka dit.. men nu offrade ja mig att vara barnvakt för pappa skulle träna -.- åååååååå jag vill dit. men mamma är de inte km i falun med? jaja sånt är livet. fredrik vi tar moppen dit vetja ;)

2010-10-16 @ 00:13:43
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Öppet KM, bara att hänga på...

2010-10-16 @ 03:42:12
Postat av: emma

jaha.. jaja nu är det ju försent, hör av dig sen om hur de gick för plutten :)

2010-10-16 @ 10:27:11
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0