emma karlsson ♥ elin hirsch

klev upp klockan sju, vet ju att jag knappt hinner på en halvtimme men den lilla tiden man faktiskt får ligga i sängen på morgonen borde man ta chansen.. men sen tog jag och bästavän bussen till skolan. ganska lugn dag faktiskt med elin&emma humor i en sopsäck.. haha ingen som fattar! sen åkte jag och sofie hem till hon, men jag var helt slut så jag gick hem istället och tänkte sova, men då fick jag andra tankar, pratade med kusin och så sprang jag till bussen och åkte hem till hon istället, vi hade kanske hur mycket som helst att prata om, så det var bara att börja, hoppas att du fick ur dig allt stumpis♥ JAG ÄLSKAR DIG!
sen hämtade pappa mig och nu ska jag ta en dusch, sen ska jag krypa ner i sängen och sova lite, hehe!
sitter just nu och pratar med en viss fredrik holmstedt på msn och jag garvar som inåthelvete, hur kan man hitta lika fula bilder som du?! ja man måste ju tacka för ett gott skratt.. haha!
BABY ♥

Kommentarer
Postat av: äliiin

jag älskar dig ja

2010-10-05 @ 08:48:56
URL: http://elinhirsch.blogg.se/
Postat av: Fredrik

hehe, har du inte hittat någon bild än? :)

2010-10-05 @ 18:59:56
Postat av: emma

HAHA fredrik, ja jag har hittat en massa, men inte nån som är tillräckligt ful.. haha kommer snart! håll utkik! ;);)

2010-10-05 @ 20:09:23
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0