eller kärleken tar slut..

haha känner mig lite smådeppig i bloggen.. men jag mår faktiskt rätt så bra! ändå ingen som fattar men ja ska lägga ner det här nu.. ingenting funkar och nej nu ska jag glömma. det var en fin tid och det var skönt att ha dig i min närhet'' det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig''

va i skolan, gjorde inte specillet mycket.. skönaste dagen är iaf idag, (tisdag) åkte hem till bästavän efter, bakade kladdkaka, och åt de.. sen gjorde vi inte så mycket, eller jo vi dansade som F A N! haha, hade så roligt, jag säger bara, my life would suck without you baby!





haha och fredrik kolla nu har vi hittat dom perfekta bilderna på dig och på mig, så obeskrivligt snygga!

fredrik holmstedt

där hade ni mig och fredrik

emma karlsson


haha och bildstorlekarna går inte att ändra när dom är sparad från den där sidan, haha! fredrik du är som du är, men ändå sjukt kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0