dåliiig uppdatering

har inte vart speciellt bra på att uppdatera nu i helgen, har haft en del för mig jag.. hm i lördags klev jag upp tidigt, skulle ju på km i skutskär och kika lite, men det vart ju ganska mycket hjälpa till, va flaggvakt, grilla hamburgare och sånt shiit, fick iallafall träffa världensbästa julia, åsså fredrik dååå! hihu.. sen på kvällen käkade vi tacos hemma hos mamma med massa folk, för matilda har ju fyllt. träffade elinkusin och prata lite och så. sen så kom bästiisarna loffe&rasmus till valbo. va med dom hela kvällen, jätte kul att träffa dom blir ju inte alls ofta nu när  crosssäsongen är slut.. sen så åkte vi hem till mamma&alla för där va de lite röööjj, vart kvar där alldeles för länge, höll på somna sittandes. så åkte vi hem till pappa och sov där, sen åkte dom hem på söndagen :( :) jag gjorde väl inget alls, plockade undan lite, nu ska jag sova för är sjukt trött, långt inlägg.. pussshejdå
SAKNAR SOMMAREN GÖR JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0