att jag tänker på dig precis just nu

vaknade av att mamma kom och knacka på dörren med bettan i telefon, dom undrade om jag kunde stå i caféterian på sportis mellan typ 12 och 2 och det kunde jag ju eftersom vi ska vara hos issa klockan 6 ikväll! så somnade väl om ett tag sen när jag kom ner satt william där och spelade tvspel, mamma hade dragit iväg på km i årsunda med andre ochb magnus hade åkt iväg och tränat. så satt mig här i soffan med han, måste ut och gå bort min träningsverk för jag kom knappt ner för trappan i morse. sen måste jag nog tänka på att hoppa in i duschen också. hehe pussshejdå




va även ute och övningskörde med matilda på motorvägen igårkväll, såhär hårt hållde andré i min hand, ja ni så rädd kan man ju också vara när matilda är i trafiken!

Kommentarer
Postat av: matilda

hhaahahah, gubben :)

2010-10-23 @ 10:55:35
URL: http://ktildiis.blogg.se/
Postat av: EMMA

hahah stakars unge:D

2010-10-24 @ 09:36:58
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0