and when you smile

hann inte skriva mer igår när jag kom hem, eller hann gjorde jag väl, men jag tog mig inte tid att göra det, nej för istället så pratade ja med folk i skype och städade rummet för det såg hämskt ut. vart riktigt riktigt fint faktiskt! sen sov jag rätt så tidigt! sen idag klev jag upp i tid och duschade och sådär. kom till skolan och hade konditionstest, haha inte det roligaste men VG är helt okej!! min kondition är typ säääämst! men jag är nöjd iallfall.. slutade väl halv fyra, gick till köpis med elin och sofie och köpte precent till isabell pluttten som har fyllt år! säger tyver inte vad det är för jag vet ju inte om hon läser det här! haha sen köpte ja godis, sen tog ja bussen hem och åt mat! haha va nyss ute och övningskörde med mamma, matilda andre&william. haha hon va ju rätt så bra? JAG LEVER!!! haha så släppte dom av mig andre&william hemma så nu sitter dom på mitt golv och spelar med sina pokemonkort(y) haha! hejdåååå




yes dom där två skitungarna står jag ut med nu ;) eller inte hugo(i svart) men dom är faktiskt riktigt snäll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0