åååååå isbit!

äntligen börjar jag tina upp igen,tänkte få en lugn och skön fredagkväll men så ringer anton lindholm och frågar om ja vill kolla på film med han och pontus, så börja ja tveka lite så tyckte dom att jag var så tråkig och alltid satt hemma.. så då va de väl bara att åka dit och kolla på idol då.. eller dom hämta mig, va iaf iskallt. kolla idol lite där sen skulle dom skjutsa hem mig men vi kom bara till tempo där fick vi soppatorsk, jätte kul i det varma sommarvädret, eller(?) så hade vi ju två moppar, så tänkte anton stanna vid tempo så skjutssade pontus hem mig men vi kom nån meter så fick den också soppartorsk, så vi gick till syver&hämta soppa sen så kom ja äntligen hem och jag var en riktig isbit, nu ligger jag med tjocktröja, ett duntäcke, 2 filtar, tjockastrumpor (y)
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0