vad duktig jag är!

julia och co åkte för en timme sen ungefär, så jag satte igång att göra fint på rummet, köpte 2 fina luktljus från ikea idag när vi var där som jag har tänt nu också, ååå se luktar så gott i hela rummet nu, sitter här i mörkret med 2 brinnande ljus, hihu! så jag tänkte gå ner och ta mig en dusch sen vet jag inte om jag ska kolla på nån film kanske, jag vill ha godis, men allt har ju stängt :(

och ja, nu kan man väl säga att lovet är alut va? i morgon kvar sen är det ju bara en helt vanlig helg, ååååå :( fast lovet inte kanske har vart kanonkul så är det ju alltid skönt med ledighet utan plugg... så vi får se vad jag gör i morgon om jag åker till skutskär och blir kvar hos julia, lutar mot det! nu skriker duschen på mig. pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du kunna göra ett långt inlägg om hur du har växt upp med skillda föräldrar, hur du tycker att det är, och hur du regarade när dom skilldes, och hur du än idag tycker att det är, skulle vara roligt att veta :)

2010-11-04 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0