Svar på komentar:

Nu ska du få svar, alltså det roligatste jag vet, det är att vara med mina kompisar, och när jag är på crossbanan har jag verkligen alla mina underbara vänner! Jag har underbara vänner i skolan osv också! Men det är nånting speciellt just med crossen, dels är det superduper roligt att kolla på cross, och eftersom jag har växt upp på crossbanan så är det ju nånting jag har gillat i hela mitt liv, jag kör dock inte själv.. Körde väl lite när jag var jätteliten men inget seriöst eller så.. Men sen är det ju allt det här med att sova i husvagn och sådär, det är ju så himla mysigt! Ja, jag älskar verkligen att vara ute på cross och jag är sjukt intresserad! Det är bland de roligaste jag vet!
Hade det inte vart för crossen hade jag inte träffat mina solstrålar, Julia Larsson&Felicia Israelsson, JAG ÄLSKAR ER FLICKOR! ♥♥♥♥














Kommentarer
Postat av: crossnörd

sjukt cool kille asså

2010-11-22 @ 23:38:15
Postat av: EMMA

han är min cooooling ;)

2010-11-23 @ 11:20:37
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0