LÖRDAG, OYEAH!!

jag och sofie hade tjockiskväll och kollde på några dåliga filmer, sen runt halv 10 skrev viktor att han skulle komma, så han kom hit och gjorde oss lite sällskap, hade sjukt kul! vi klädde ut han til tjej, tights och tunkia, handväska osv, och jag hade hans chinos och nån stor tröja, assnyggga!!haha sen gick vi med han till bussen sen så sov vi som två stockar, vaknade 11 har ätit makaroner till frukost nu ska jag pallra mig hem och duscha och städa mitt underbart fina rum, och kanske att jag ska ta mig ut på springbandet, det visar sig (y) sen ska jag tillbaka hit och äta upp allt godis som vi inte åt upp igår! PUSS




asså kolla in vädret, ÅÅÅÅÅÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0