JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT!

Jag gick till sofie runt 2. Satt oss direkt och pluggade alllt som vi hade att göra, och kan lova att de va mer än 1 grej.. Vi skulle skriva tusen anteckingar till omprovet i no. Vi skulle skriva en massa om kvinnans och mannens könsorgan. Vi skulle göra ett instrument i no som det gick att spela gubben noak på (med toner). Vi skulle också skriva två laberationsraborter. Och vi har gjort precis allt. Är så jävla nöjd med oss just nu! SJUKT GRYMMA ÄR VI! Men hade det inte vart för Irene (sofies mamma) Så hade vi aldrig klarat det. Tack så grymt mycket HIHIHIH

Du ser mamma, jag kan om jag vill ;)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter bra det Emma

2010-12-01 @ 09:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0