if you did not know it, you know it now!

kom precis hem från världens kungligaste brud! haha jadu, idag har varit en skrattdag, and i love it! nej men har käkat och så, ska snart med pappa när han skjutsar sis på träning, ska köpa fika för man ska ha fika med sig till skolan i morgon, ska ha nå läsgrejs på alla svenska&so timmar+lästiden! så då sitter de inte fel med fika, nej nu ska jag sluta babbla och göra en ny header! har laddat ner som man bäddar också så ska kika på den när jag lägger mig i sängen! PUSSS

Kommentarer
Postat av: sofie :D

vadå rolig dag, fattar inte alls:S

hahahah alltså herregud! vad ska man säga!!

det måste vara nått fel på oss, seriöst alltså.

det kan inte vara normalt att hålla på som vi gör.

typ snackar med oss själva och pratar om saker som är TOTALT ointressanta, och som inte alls spelar någon roll men som vi sitter och typ försöker reda ut eller lista ut i typ 45 minuter sen ba vafan hålller vi på med (kollar på varann) asgarv!



men det är ju därför jag älskar dig min emmaaaaaa!

du är bästbästbäst:D

2010-11-17 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0