hos julia i skutskär

drog ut och knäptte lite höstbilder med bästa igår också, dom syns på bloggen i morgon kväll..
dålig uppdatering förlåt mig, men jag och julia har haft fullt upp med att mysa till en massa filmer, igår åt vi så mycket så att magarna va helt uppblåsta och vi höll på spy, men så kan de va! vaknade väl runt 10, så har vi kollat på fler filmer, vi får se om jag åker hem idag eller i morgon, upp till julia det där, men ska ju till pappa i morgon så skulle va bra om ja kunde komma hem idag men jag hatar att åka buss! det visar sig bloggar iaf mer ikv, pussinuss!
och vad har vi ängnat halva morgonen till? jo att tvätta den där skithunden från smuts eftersom julia inte har lärt den hygien, dessutom 2 gånger :o hihih sötnos DIVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0