emma♥fredag

då var det fredag igen, OMG va veckorna går fort, helt sjukt! haha vart i skolan idag, hade ju våran lilla tid där i morse, kan säga att jag är sjukt trött som vart uppe sen 5 i morse :o haha men dagen gick rätt snabbt, slutade runt 3, åkte till köpis med bästa och kollade på uggs, jag måste ju ha nått varamare på fötterna och speciellt nu till kåsan i helgen, så la undan ett par så ska jag och pappi åka ner på köpis och köpa dom sen, men är iallfall hos sofie nu ska käka och så sen sover jag hemma inatt, är ju astrött och ska upp riktigt tidigt i morgonbitti, men jag är sjukt taggad ändå! nu ska vi äta, men bjuder på nån snygging bild från skol dagen! PUSSS oye, jag han inte skriva klart mitt inlägg innan vi skulle käka, så vi åt jättegod mat, sen så åkte jag pappa och sofie till köpis och köpte skorna, nu har vi kommit hem till henne, så får vi se vad vi hittar på, jag ska hem snart för jag ska upp klockan halv 6 i morgon, wwiiie!!! aja hejdå









OCH VI ÄR SÅ SJUK SERIÖSA:OOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0