SOFIE WIKLUND

Du är det bästa som har hänt mig och som kommer att hända mig!
- det här skriver jag för att jag vill skriva det, ingen som är tvingad att läsa häller :)
Jag vet bara inte hur eller vart jag ska börja, för du är så sjukt bäst! Den absolut roligaste och bästa jag vet. När jag såg dig första gången var jag fem år, du cyklade på din gröna cykel och jag vart dökär i den gröna cykeln. Vi var lite småblyga båda två men till slut så vågade vi oss fram till varandra. Vi var på en gatufest. Hon bodde/bor mittemot min farmor och farfar. Det ena ledde till det andra, allt från att vi hoppade från lekstugetaket och jag stukade foten, redan då märkte jag hur väl du tog hand om mig, och verkligen hjälpte mig ner till dom vuxna.. Till att vi fick reda på att vi faktiskt skulle börja i samma klass efter sommaren. Vi började träffas mer och mer. Och jag tror att vi mer och mer insåg att vi var som gjorda för varann.. Skolan började och vi lekte mycket ihop. Fast vi gled väl ifrån varann där ett tag. Hittade andra kompisar, men det lustiga är att jag hittade ALDRIG någon som dig. Du hade det där lilla extra som ingen annan har! Iallfall, 1an 2an och 3an gick och vi var med varandra väldig mycket, vi var två till också. Vi gjorde alltid bus och jag kommer ihåg fortfarande hur roligt det var. Vi hade krismöten på skolan och ja, nu förstår ni nog hur vi höll på! Det kom alltid en tid när någon av oss fyra tjejer va utanför. Så omogen, ja vet! Men så har vi nog alla varit.. '' Jag kan inte leka 3'' Haha, men i feman någon gång så kom tiden då splittrades, det vart dom två andra tjejerna och jag och sofie kan man väl säga. Vi var med varan från morgon till kväll, och så fort helgen kom så sov vi hos varandra! Det fanns ingen som jag kunde lita på som dig, ingen jag kunde öppna mig för som för dig, du kunde och du kan fortfarande mitt liv utantill! Och jag kan ditt. Jag älskar dig så fruktansvärt mycket och det vill jag att du ska förstå! Det finns ingen som dig, det finns ingen som jag kan skratta med som jag kan skratta med dig, det finns ingen som har samma humor som vi! Det finns ingen som man kan lita på till hundratusenmiljoner, barabara dig! Du är min största skatt, du är den personen som jag alltid kommer ha haft roligast med, vad som än händer. Jag lämnar dig aldrig, trots att vi har våra stunder vi bråkar och surar. Äsh, en timme efter skrattar vi iallfall åt hur löjlig vi precis var. Nu har jag sagt det jag ville ha sagt. Men du är BÄST! så jävla BÄST!!!!! ♥♥♥♥
OAVSÄTT VAD!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: sofie!

alltså emma jag vet inte vad jag ska säga!

jag grinar aldrig nästan, det vet ju du.

men alltså det kommer fan tårar, jag kan inte hålla emot :s du är en sån fin person emma, du gör alla mina dagar och har alltid gjort, kommer alltid att göra! enda sen 5:års ålder alltså ojojoj det var längesen nu det, men alltså jag kan inte fatta att vi fortfarande håller ihop efter all den tid och "bråk" som vi haft, det är nått speciellt! nått som ingen annan i världen kan ha med dig, har ingen aning om vad det är men nånting är de defenitivt! du är verkligen bäst! om du inte hade funnits med mig i mitt liv hade det inte sett ut eller vart som det är nu, så bra.. du gör en så stor del emma, du kan verkligen få mig må bra, hjälpa mig och få mig på bra humör, jag tvivlar på att jag skulle kunna hitta en så bra vän som dig.. så lämna mig ALDRIG!!!!!! jag älskar dig nå så grymt mycket jag kan knappt själv förstå det. stunderna när vi bara skrattar och skrattar och skrattar och skrattar... det är dom som betyder nått! skit i bråken, dom stunderna när vi har som roligast den är dom som räknas och dom slår ingen! jag är så glad för att jag har träffat dig emma och så glad att vi träffades när vi var så små! tänk allt som hänt under den tiden tänk liksom allt skåne och allt det finns så mycket så jag kommer nog inte ens på allt men vi vet både du och jag vad det är, dom stunderna hade vi inte haft dom grejerna hade vi inte fått gått igenom och vart med om tillsammans om vi inte träffat varann så tidigt! ÅH alltså jag har inga ord för hur mycket du betyder för mig,TUSENMILJONERMIJARDERS INNIBOMBENS JÄVLA MYCKET! allt!

och tänk på det emma när vi bråkar men också annars , vad som än händer så kommer du alltid att vara den bästakompis jag någonsin kunnat fått och jag älskar dig vad som än händer!



DU ÄR BÄST EMMA KARLSSON, BÄSTBÄSTBÄST !(L)

2010-11-25 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0