att regndroppar faller, som tårarna gör

har inte alls haft tid att blogga idag har haft fullt upp, men nu i helgen blir det bättre det lovar jag, har vart en helt ok dag i skolan, bara att det hände tråkigheter på slutet! hoppas verkligen att allt gick bra!! :( så åkte ja hem och duscha och fixade iordning mig sen åkte ja in till stan på bio med matilda och freija, vi var på himlen är oskyldigt blå, den va jätte bra faktiskt! har ätit en massa chips&läsk så är proppmätt, ska tvätta bort sminket nu sen ska jag krypa ner i min sköna säng, i morgon är det fredag, YES! skriver mer i morgon lovar! puss
haha hitta snyggingbild på mig och viktor från i våran ''bästis tid'' i vintras, saknas nå grymt!

Kommentarer
Postat av: viktorandersson ;d

det är vi fortfarande gumman ;*

2010-11-14 @ 02:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0