underbarast!

ojojoj, det här är verkligen inte min grej! men ska försöka som jag sagt tusen gånger :D orkar inte skriva om alla dagar jag inte skrivit om men lördagen igår ska jag skriva lite om iallafall! min moster&hennes kille gifte sig igår, hur fint som helst, världens finaste brölopp, började med att vara med henne på friöseren& fixa oss och grejja tillsammans med henne:) sen åkte vi sån här gammalbil till vretas där dom gifte sig, jag& bästa kusin sjöng,2 låtar, du är allt och idag. har knäppt en massa bilder som kommer i morgon, JAG LOVAR :d sen va det fest på farmekhuset, dansade som tokar så har typ huuuuuuuuuuuuuur ont i bena som helst:D åkte hem senare där någon gång with pontii, aja orkar inte skriva mer nu, bilderna får ni i morgon!
PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0