nannnnannnaa

äh nu skiter jag i dig, du måste själv inse att du har förlorat, jag tänker leva livet, so what? jag har ändå det bästa jag någonsin kunnt önska mig :) storstäda rummet iaf, sen drog ja ut till världensbästa elinskalk, you make me smile baby! hihi, köpte glass på tempo, sen satt vi oss vid ludde& snacka, underbart! sen skulle jag öppna läsken så skärde jag upp hela fingret typ :(

EMMA: ajjj elin kolla mitt finger?
ELIN: ajj vafan emma, shiiit du blöder, du får grina om du vill
EMMA: HAHAHHAHA ASG. VARFÖR SKULLE JAG GRINA GUMMAN?
ELIN: men de där gör ju ont, jag skulle grina :(

haha elin du är bara för rolig du :) nu ska tönten sova, så godantt fuckerss;;;

Kommentarer
Postat av: elin

tell me baby :)

2010-05-12 @ 09:38:56
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0