jag ryser när jag hör ditt namn

det bara är så, de bara är så!

har legat på soffan hela dagen& glott på tv, ganska skönt men ändå inte, bästavän har ju kommit hem, så hon kom till mig runt 9, och hon drog nyss, så mysigt att träffa hon igen, våran humor, haha ja nått man saknat:) men ja får ju inte gå i skolan i morgon eftersom man inte ska träffa folk 48 timmar sen man spydde sista gången, så på fredag får jag gå.. klockan elva i morgon är jag smittfri! så när hon slutar skolan i morgon möter jag upp henne på köpis för en fika;) mysssss,

nu ska jag kolla film igen, PUSSS

Kommentarer
Postat av: sofie:D

sååååååå jävla kul att träffa dig igen, kändes helt sjukt!:o det kändes som typ 1 månad sen, fast det bara var en vecka! aja humorn är ju nått av det mest saknade:D

älskar dig bästavän, du är underbar!

2010-05-28 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0