en dag på köpis liksom

tjaaaaaaaa alla! shhiit, medans jag hållde på skriva sista inlägget igår så somnade jag, vakna med datan i knääät, haha knäpp jag är men jag var verkligen helt slutkörd :o as skönt att sova ut, sov till halv elva, vakna av att pappa kom in& fråga om ja ville ha godis, då vakna jag  till på en gång, hahah nerååå men typ :)) gick ner för att jag och låtsasmammii hade bestämmt att vi skulle shoppa kläder idag för brölloppet, tänk att hela köpis är fyllt med kläder& ändå hittar man ingenting, precis ingenting! helt sjukt.. köpte iaf med mig en klädning hem men ja vet inte om ja ska spara den faktiskt, kanske kommer in bild senare, köpte ertt par thigts också eftersom de är hål i mina, kom till mamma nu också, ska packa upp, eller nej de orkar jag inte, men ska iaf duscha och greja lite till i morgon, pussssssssssssssssssss

JÄVLA LÅNGT INLÄGG UTAN BILD, TRÖÖÖÖÖKIGT ;ddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0