det finns inget bättre!

drog& käka kebab med en massa brudar, sen fick dom för sig att dra in på crusingen i sandviken, men jag orkar inte, sen orka inte dom häller, haha :):) jag tog iaf bussen till pontus, kolla på film och så.. sen skjutssa han mig tlll elin, där va elin matilda och sofie, sen hämta sofies pappa oss där, kom hem nu.. ska poppa lite popcorn& sitta här natten lång, om ja inte somnar på tangentbordet, de är vel upp till bevis, och jag vill inte ens kolla in högen med läxar& rester jag ska göra klart till måndag, tur att jag storstädade rummet idag, har bara garderoben kvart till i morgon, och HÖGEN MED LÄXER, ååå jag spyr :(
GIVE ME SOMMARLOV NU!!!!




vi har våra stunder baby, & ändå är dom sjukt underbara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0