dålig nät

ja bara så ni vet så har internet krånglat här hemma, blir så irriterad för det funka ungefär varannan dag! aja ska sluta störa mig på de och berätta vad jag har gjort tills internet börjar lagga nästa gång..
va och grilla igår med en massa brudar i mackmyra, asmysigt! sem cyklade ja hem& va med pontus.
idag va de skola igen, kom upp i tid& dagen gick asfort ju :'o slutade 1, cykla hem med elin för vi skulle plugga. men inte blev de av eller, de blev våfflor och steka i solen istället :) sen hämta ida henne, och jag mötte pontus, sen drog han& ja mötte upp sofie för en glass&en chees på donken. nu ska jag fixa för i morgon sen krypa i säng!
PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0