världens underbaraste lov!

jag har vart sämst på att uppdatera, har haft så mycket annat för mig som vart viktigare!
igår va jag elinsklak, elinkonnskog, matilda, emma och sofie på alborgen. hade underbart kul.
sen på kvällen var vi ut och käka jag pappa lena och matilda i stan på någt ställe som jag inte kommer ihåg vad de heter. sen sov vi allihopa hos sofie, fast elinkonnskog hade ont i huve så hon kom aldrig :(
har iallafall haft världens underbaraste lov vill jag lova er. synd att det är slut på de roliga nu!
i morgon börjar skolan och det ska faktiskt bli ganska kul, nu ska jag fixa lite till i morgon.



Kommentarer
Postat av: Sofiiiie:)

Snygga!:-d

Älskardig

2010-03-12 @ 08:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0