torsdag 4 mars- 2010

vaknade runt 12 idag, gick upp och åtfrukost sen satt jag mig här. har suttit och rensat igneom en massa bilder& annat på datan, och kollat igenom gamla konversationer som jag sparart, hahaha. kan inte sluta garva. vet inte vad jag ska göra ikv, alla ska vel in på wintermayhem på esteraden(?)
men jag kan inte med min stakars tå.. jag vill ju gå! men jag får helt enkelt hitta på nånting med elinkonnskog  istället eftersom att inte hon skulle in häller, de kan nog bli mysigt! :)
nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite. skriver sen!
slänger in en söt gammal bild som jag hittat!


mina S Ö T A flickor (L)

Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

TABORT BILDEN EMMA

annars... ;o

2010-03-04 @ 20:28:50
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0