sjuk...

hej. skola idag :( fast det var inte en sån jobbig dag, slutade ett men jag tänkte åka hem tidigare, mår inge bra. har skit ont i huvudet och är as förkyld. kom hem runt kvart i 2, kom på att jag hade glömt nyckeln hemma. cepe. men så kom pappa och hämtade mig& skjutssa hem mig till sofie, sitter här nu och blir snart hämtad av mamma. ska åka hem och viiiila lite. nu kommer de´LITE bilder från helgen :)









söt bruuuuuuur jag har :)
min lilla pluutisliam (L)

där fick ni se lite bilder, dom från backen var dock för snygg för att visas tycker vi :)
en underbar helg kalllar jag det.

Kommentarer
Postat av: sofiiiie :D

snyyygggaaa!

roligaste helgen på länge.

det är ju sjukt hur kul vi har det.

(även fast vi oftast gör bort oss)

men skiiit i det.

du betyder allt ! jag älskar dig :D

2010-03-15 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0