plugga plugga plugga

hallå bloggen!
kom hem för någon timme sen, sov kvar hos elin med hon&julia!
vi har haft underbart kul, går inte att beskriva vad man kan garva =D
vaknade imorse runt halv 10, har inte gjort så mycket, har precis ätit nu, packat har ja också gjort, åker ju till pappa idag, åsså har jag hunnit med att städa rummet, mycket jag har hunnit med idag faktiskt, och idag känns de inte ens  tråkigt med söndag, det är ju bara 3 skoldagar nästa vecka, eftersom jag& bästavän drar till idre! de enda som är tråkigt är vel att jag måste sätta igång med pluggningen ;s
aja nu väntar matteboken -.-'

tack för helgen min underbara flickor!

pusstjaråååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0