ONT ONT ONT

hallådär. haha kom hem för ett tag sen, har haft en underbar dag med sofie.
vi har nog gjort sveriges roligaste/farligaste vurpa. vi åkte i ankarliften, åsså när vi va nästan på toppen där det var snorhalt och SKITBRANT! då började jag krångla med skidorna, så jag ramlade av och börjde åka baklämges, då ramlade sofie också.  så började bådas åka ner för backen vid liften och det gick hur fort som helst, men jag styrde in mig i skogen i lössnö så jag stannde efter ett tag, men sofie fortsat neråt in i alla som kom i liften, hon fällde 4 småkillar, de gjorde skapligt ont kan jag säga, kan knappt gå nu, men vi var kungar, jag ramlade faktiskit bara 5 gånger (a) låter som vi aldrig åkt skidor i hela våra liv men de har vi gjort sen vi var 3 år. haha men vi måste vel träna upp oss nu innan vi ska till idre på påskolvet! 
vi ska kasnke dit imorgon om vi kan röra på oss då:) 
nu ska vi kika melodifestivalen så jag slänger in lite bilder på oss från dagen senare. 
höööörsss (mp)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0