JAG ÄLSKAR DIG SOFIE ♥

har varit kass med uppdateringen den här helgen! men haha.. har haft så mycket annat roligt för mig, kan inte beskriva vad roligt man kan ha med dig sofie.
du är den underbaraste personen som finns, du är den bästavännen man kan ha, du gör dom tråkigaste och sämsta stunderna till dom allra bästa, du är helt enkelt bäst, jag älskardig mest och det kan man inte förklara med en text, men det finaste jag har är våran vänskap ♥

har sovit hos sofie hela helgen, va i fba båda kvällarna, och igår va issa med också. sov hos sofie alla 3 gjorde vi också, haha hittade på nå jävla ramsor, gaarva så vi hade kramp i magen :'D
idag har vi inte gjort nånting, kollat film heeeela dagen! och städat hennes dammiga rum som nu vart fint :D
kom hem för någon timme sen, har packat upp lite och så..

imorgon ska jag&bästa äntligen färga håret, de är sån risig färg nu så ja vet inte vad ja ska göra!
men de blir ändrig i morgon, nu ska jag krypa ner i min varma säng. tjaråååhh ♥




Kommentarer
Postat av: sofie:*

EMMAÄLSKLING(L)

ska jag någonsin kunna förklara för dig att det finns verkligen ingen bättre?! , nej det går inte.

jag älskar dig så himla mycket , jag skulle aldrig klara mig utan dig. vi bråkar men det betyder ingenting. inte om man jämför med våran vänskap som betyder 10000 gånger mer!

förhoppninsvis är vi vänner livet ut. men saker kan hända,nån dag kanske vi står där utan varandra. vi har lämnat varann, kanske bråkat, eller bara växt ifrån varann. men det gör inget, för jag vet att du alltid finns kvar , inom mig , i mitt hjärta! där kommer du föralltid ha en plats(L)



jag älskar dig emma,mer än du tror !

2010-03-22 @ 22:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0