i will always love you

hej..
min uppdatering om helgen har varit kass. har inte hunnit. har haft fullt upp med annat!
ska skriva lite om vad jag har gjort.
lördag till söndag sov vi hos matilda, söndag till måndag sov vi hos emma, måndag til tisdag sov vi också hos emma. har inte sovit hemma en natt på hela lovet. det är vel nu man måste passa på, när de äntligen är lov.
men inatt ska jag sova hemma. ska snart äta tacos. sen drar jag till issa& träffar skalk, matilda, emma, elin, sofie och issa. tar nog 10.55 bussen hem. för jag ska kolla film med syster& så ikväll:)
i morgon är det jag ska tillbaka till hälsocentarlen och dom ska skära i min tå. det är absolut ingenting jag serfram emot. fast egentligen är det bara bra, för  försvinner problemet!
nu ska jag fixa det sista. skriver kanske ikväll.
och kan man vara klantigare än jag, ramlade i trappan nyss :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0