hälsocentralen= ont i tån :(

vaknade vel runt halv elva. åt frukost och sånt skit. sen fixade jag mig åsså åkte jag&syster till köpis.
köpte ett par mjukisbyxor. sen halv 1 skulle jag vara på hälsocentralen, så bedövade dom hela stortån sen började dom klippa& skära och skit. åsså sydde dom ;s men jag kände ingenting. men nu när bedövningen har börjat gå ur så känns det. kan inte har några skor på mig. vilket betyder att det inte blir nå disco för mig i morgon. trorjag;s
sen efter åkte jag och syster till donken och åt, sen gick vi till mediamarket och köpte hörlurar, eftersom att en viss SAM BREDBERG har gjort sönder mina ;d
sen tog vi bussen hem, nu ska jag bara ta de lugnt. puss

Kommentarer
Postat av: matilda westlund

inge disco :( jooo du måste! vill träffa dig sötaste ! loveu <3

2010-03-03 @ 16:13:13
Postat av: samzon

vem av dom är du på bilden? :)

2010-03-03 @ 17:10:55
Postat av: m

ja för man ser ju inte de liksom :):)

2010-03-03 @ 21:15:47
URL: http://ktildiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0