en rolig söndag

hej.
har inte uppdaterat någonting idag, bara nu. har haft fullt upp med annat, va i edsbyn och åkte skidor idag igen, och jag har inte skrattat sådär mycket sen vi var där förra året. alltid lika kul har vi i backarna, idag va de bara 2 vurpor iaf, haha en ramlade jag själv och en va de jag och sofie i liften inför ett par skitsnygga killar! haha =D
självklart är vi skit pinsama och frågar om deras nummer. så då kom dom efter ett tag och ba ville ni ha numret?
vi ba aaaa. haha vi är bra duktiga på att göa bort oss. sen när vi kom hem därifrån så började vi packa och vi kom hem ungefär 7, och då hann jag bara hem och packa om sen åkte ja till mamma. nu ska jag sova för jag är så jävla slut. har ont i precis hela kroppen, imorgon kommer en haltande emma till skolan :)
och bilderna kommer i morgon för jag har ingen datasladd här. imorgon lovar jag att dom kommer.

tjarååååh

Kommentarer
Postat av: sofie:D

HAHA , bra duktiga kan man säga !

vi gör fan jämt bort oss , men faan va kul det är !

kan ju döö av typ skrattångestattaker?!

:DD <3

2010-03-15 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0