EMMA GOES KING!

hallååå
har inte haft så mycket tid att uppdatera idag, känns som jag har fullt upp just nu, skit mycket prov&grejer.. va i skolan idag iallafall, hade matterprov och det gick SJUKT bra! känndes verkligen som att de gjorde de iallafall, vi får vel se sen när ja får tillbaka de, antligen så tror ja bara att de har gått bra åsså har jag skrivit helt fel, fast nä ja tror faktiskt inte de (a) slutade tidigt idag också, kvart över ett, tog bussen hem till bästavän.. kollade på en wallander film sen satt vi igång å plugga so, vart mest skratt :):) sen åt vi. har precis kommit hem nuja, ska vel plugga ;s haha vad tråkig jag är men jag måste faktiskt! åsså ska jag börja packa till IDRE, skpligt taggad nu =D
aja herrååå

Kommentarer
Postat av: sofie:DD

WIIIHOOO längtar typ megamycket nuja :D

kommer bli såååå jäääävla kul! :D<3

2010-03-29 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0