hemma från dalacrossen

kom hem från mora för ett tag sen.. kan inte säga annat än UNDERBART! har haft det så fruktansvärt bra.. och jag vill redan tillbaka.. nu ser jag fram emot dråpslaget! FFAAAEEN VA NAJS! aja kom nyss ur duschen, fötterna va förfan svarta:o haha riktigt skönt med en dusch, är helt slut, skulle kunna somna här& nu. därför orkar inte ja greja med nå bilder, de får bli i morgon! men har ingen datasladd för den är hos mamma så vi får se när de bli föresten! nu ska ja chilla till en film medans alla andra har huuuuuuuuuuuuuuuuuuuur kul som helst :(
ska tacka alla för en underbar vecka i lima, älvdalen och mora. pussspådet
JULIA LARSSON, du är allt och mycket mer. du är  luften jag andas, du är som en kroppsdel ja inte kan va utan! jag älskar dig gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0