SÅDÄR!

nu har jag tagit bort alla inlägg. ska börja om nu har jag bestämt mig för

jag vet att jag är verkligen hur dåig som helst på att uppdatera nu för tiden.
men det är bara för att designen är sepe&headern med.
men elin skalk har lovat att hjälpa mig med den i morgon, då ska jag bli bättre på att uppdatera&lägga upp bilder.

efter som att jag fyllde år igår, så fick jag ny mobil. så nu kommer det bli mer bilder!
fick en massa fina grejer. JAG ÄLSKAR ATT FYLLA ÅR :d
men sen vart jag sjuk.. va hemma från skolan idag, och blir hemma i morgon också.
men på torsdag är jag tillbaka igen!
har inte gjort så mcket idag, legat hemma i sängen och tagit de lugnt. suttit vid datan, kollat på film, och sovit.

nu jävlar ska jag bli bättre med uppdateringen åsså hoppas jag på att elin ska hjälpa mig med designen imorgon.

smsa
0738214509

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0