tack älskade elin!

sådär, nu är designen&headern fixad. det var liksom inge roligt att blogga när headern va så trist.
men nu ska jag bli bättre, nu ska jag försöka blogga varje dag, vi får se hur det går, upp till bevis. och som jag sa i förra inlägget, jag ska bli bättre med billderna, idag kommer tyver ingen eftersom att jag inte hittar datakabeln.. jag ska be sofie ta med en i morgon för hon har några stycken.
nu är jag så gott som frisk, har lite ont i halsen och hostar väldigt mycket. men imorgon är jag tillbaka i skolan, ska faktsikt bli ganska kul! känns som att jag har vart borta skitlänge fast jag bara vart borta 2 dagar. min moster&kusinerna kom hit för ett tag sen. så vi har fikat och så, nu ska jag duscha och fixa inför i morgon.
nu ska jag inte sitta här och babbla om en massa tråkigt!

pusssss

Kommentarer
Postat av: elin skalk

varsegod älskling:)

om du vill ha nån förendring är det bara att hojta till!

2010-02-17 @ 22:07:19
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0