skola och hälsocentralen..

hallå! då var det dags att gå till skolan, vaknade runt halv 8, gick upp och käkade frukos. nu ska jag börja äta frukost varje dag. åkte till skolan, kom försent til mentorstiden för att busshelvete alltid ska vara så sen, den ska vara vid mig fem i 8. fem över åtta åkte den från mig, men det är vel för att det snöar och är halkigt.
sen hade jag fått tid hos hälsocentralen idag, klockan två, och inte då för att jag har vart sjuk utan förr min tåå. har haft nageltrång&infektison under nageln, mysigt!
och det har gjort hur ont som helst, så nu ska jag käka pencelin i 10 dagar, sen ska jag tillbaka åså ska dom skära i nageln, ingenting jag ser fram emot. sitter hemma hos bästavän nu. mamma kanske hämtar mig snart annars tar jag bussen sen. skriver nog mer ikväll. här kommer en snygg bild på mig&skalk:D



snygga, jo tack vi vet!


Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

snygga är vi alltid.

2010-02-18 @ 17:12:44
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0