lördag! vaknade hos kanonkusin.

vaknade hos bästakusin. vi har fixat oss och vart på tempo och köpt godis, feta!
haha, nu sitter vi och kollar på tv. snart kommer någon philip hit som elin skulle träffa :)
vi var ju på bio igår, HAHA, den var otroligt bra, farsan hette den. lite sorglig va den, och såklart kan ju inte jag och elin hålla oss från att gråta. vi är ju som vi är!
ikväll ska jag nog vara med bästavän, och jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på, ute kan man vel inte vara om man inte vill frysa häcken av sig?! aja nu ska vi kolla tv. ha en bra dag, och smsa. 0738214509



filmen vi såg- farsan. otroligt bra, värld att se! HAHAHAHA



SYSTER, KUSIN, JAG- kärlek (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0