kort skoldag.. sen sjukhuset till ortopeden!


min dag började inte särskilt bra, först var bussen försendad, inte för att jag hade förväntat mig någonting annat eftersom att den alltid är det. men när bussen kom till köpis sa busschauffören att bussen var för kall;o
så alla lärde hoppa av och byta till nästa buss, skit drygt! så missade hela mentorstiden. sen hade vi läsning, matte, so och bild. fast jag han bara vara med tjugo minuter av bilden, för jag skulle till ortopeten med min höft. den hoppar ju om jag böjar det ena benet men står still med det andra, jag har ju vart hos hälsocentralen& röntgen med det. och nu ortopeden. men som sagt, det var ingen fara. någon sena som låg och hoppa snett på benet, aja jag mins inte! men det var iaf inga problem. sen gick mamma andré och jag och åt korv&mos. sen skjuttsade sandra hem mig och andré. det var ingen idé att åka tillbaka till skolan i typ tjugo minuter.
ska bara ta det lugnt idag& skriva en svenska uppgift, får se om jag dra till köpis& träffar bästavän senare..

blev ingen bild idag, hoppas de funkar ändå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0