ÄNTLIGEN SPORTLOV!

jag skrev ingenting igår pga några anledingar som jag inte tänker skriva här. det var en massa skit i skolan och sen efter. men nu ska jag vila upp mig över lovet och sen ta skolan& sånt lite seriösrare.. det har jag lovat mig själv.
idag vakade jag sju. åkte till skolan och har haft en ganska så slapp dag, fick sluta en och en halv timme tidigare, sköönt! i helgen ska mamma och magnus åka bort på sm någonstans?! så jag ska bo hos sofie. roligt vi ska ha!
så är igentligen bara hem en snabbis och ska packa lite & så, sedan drara jag till köpis, köper chips och dipp, och sen drar jag till sofie:)
hoppas alla får en trevlig helg och ett härligt sportlov!


Kommentarer
Postat av: ELINSKALK

älskling vad fin du är!

2010-02-28 @ 18:46:58
URL: http://heyysnyggast.blogg.se/
Postat av: julia

du är så söt älskling!

missu.. <3

2010-03-03 @ 19:34:35
URL: http://jjuliacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0