Vill bara vara i ett varmt land och va pigg..

I morse var jag nog sveriges tröttaste tjej fastän jag somnade runt halv 9.. Förstår inte varför jag är så trött? Men det är säkert för att det är slutet av terminen och man är sjukt skoltrött, det är nog alla vid det här laget..
Men dagarna rullar på snabbt tycker jag, näst sista timmen var hämsk, huvudet dunkade, var illamående och hade feber, men kämpade på sista timmen.. Blev kvar en stund på skolan och prata betyg, är faktiskt nöjd:D
Mår lite bättre nu men känner fortfarande tyngden i kroppen. Ska försöka sova tidigt ikväll.. Aj pussshej

vill till ett varm land, sola och bada... det skulle nog vara det bästa just nuuuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0