TJABBA TJENA HALLÅ, VI SÄGER SÅ

TJAAA!!
Kom hem för ett tag sen, slutade skolan halv 3. Skolan va helt okej, kan inte bli bättre med min helt underbara klass, helt klart bäst! På hemkunskapen bakade vi lussekatter, jag och Anton bakade grymt fina! Haha! :') Så efter gick jag till ishallen visste att mamma var där för Andre&Wille hade träning.. Stog i cafetreian med hon nån timme, Sen körde hon hem mig. Nu ligger jag i sängen och ska snart springa ner och äta mat, sen ska jag kolla igenom lite engelska anteckningar och bara chilla kvällen långt. SKÖÖÖNT! hörs sen

Måste säga att jag har jätte ont om tid att blogga nu, mycket plugg sista veckorna. Blir lugnare nästa vecka till praon skulle jag tro. Annars ska jag bli bättre till jullovet. promise! Pusiis


I miss u snuttan

Kommentarer
Postat av: ELIN

jag saknar dig mera! fyfan vad längesen de va :(

2010-12-01 @ 20:48:34
URL: http://elinhirsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0