Plugg söndag!

Förlåt för usel uppdatering igår. Hade annat för mig bara. På dagen gjorde jag väl inte så mycket, men sen mot kvällen så kom bästa hit. Magnus skulle bort så vi skulle vara barnvakt, eller ja dom sov men aa :) Så kom Pontus Högberg hit och fika sen vart han kvar med mig och sofie och kollade på tv hela kvällen, hade mycket roligt :d Sen åkte han hem. Jag och sofie la oss väl runt  3 nån gång.. Vaknade typ 10.20 hehe. Nu har hon precis dragit, jag ska duscha sen ska jag skriva engelska skiten, och so/sv fördjupningen, pluss läsa ut min bok så jag kan skriva bokreccention om den. Så jag har fullt upp. PUSS


Gammal bild men vi är bääääääst ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0