Ont i maaaagen....

Har kommit hem till pappa nu jag.. Sitter nere har inte orkat gå upp till mitt kära rum än, men ska väl göra de, och ta en snabbdusch ska jag också hinna, sen ska jag sova för det är skola i morgon -.- aja kämpa på, 2 dagar kvar, wihoooo, imorgon ska bellao kanske fixa min design, om inte elin kan, de är för stora ändringar för att jag ska kunna det själv... JAG SUGER :D haha men har så jävla ont i magen, kan ju kanske bero på vad jag har ätit den här veckan och helgen... SOFIE VAD SÄGS??? Ska springa iväg och fixa lite nuja. PUSS
Vi tog ju hål i örona sådär typ, förra vintern, ångrar mig lite att jag tog ut doooom :( Fast ska nog ta nya på ett rikgt ställe, har ju redan två men vill ha fler :D

Kommentarer
Postat av: sofie:D

men det låter ju sjukt gott med lite chips eller nått?? tycker du inte ?:O

eller förresten ditt inlägg här under, ser det inte förjä*** gott ut?:D

2010-12-19 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0